3.2.09 - הגשת שמות התלמידים בקבוצה + פתיחת בלוג קבוצתי + התנסות בבלוג
10.2.09 - בחירת נושא + שאלת החקר +מיהם המשתנים?+שיטת העבודה (ניסוי, סקר, תצפית)
17.2.09 - שאילת שאלות משנה לכל אחד מהמשתנים (התלוי והבלתי תלוי)
22.2.09 - רקע+ הצעה לחקר
23.2.09 - ביצוע ניסוי/ סקר / תצפית
6.3.09 - דו"ח ניסוי/ סקר / תצפית
13.3.09 - תקציר + תכנית לפוסטר
17.4.09 - הגשה סופית בבית הספר
1.5.09 - כנס מחוזי במכון ויצמן שבו תהיה נציגות מעבודות התלמידים ( 3-4 עבודות מכל השכבה)
15.5.09 - יום שיא בבית הספר לחשיפת התהליך והעבודות להורים
עמדו בזמנים אל תצברו פערים!
זכרו שאני צריכה להספיק להגיב ולהנחות אתכם לשלב הבא.
10.2.09 - בחירת נושא + שאלת החקר +מיהם המשתנים?+שיטת העבודה (ניסוי, סקר, תצפית)
17.2.09 - שאילת שאלות משנה לכל אחד מהמשתנים (התלוי והבלתי תלוי)
22.2.09 - רקע+ הצעה לחקר
23.2.09 - ביצוע ניסוי/ סקר / תצפית
6.3.09 - דו"ח ניסוי/ סקר / תצפית
13.3.09 - תקציר + תכנית לפוסטר
17.4.09 - הגשה סופית בבית הספר
1.5.09 - כנס מחוזי במכון ויצמן שבו תהיה נציגות מעבודות התלמידים ( 3-4 עבודות מכל השכבה)
15.5.09 - יום שיא בבית הספר לחשיפת התהליך והעבודות להורים
עמדו בזמנים אל תצברו פערים!
זכרו שאני צריכה להספיק להגיב ולהנחות אתכם לשלב הבא.
הוספנו אתמול את שאלת החקר, נשמח אם תגידי לנו אם היא טובה או אם אנחנו צריכות לשנות
השבמחקאריאל , אסף , מעין , פולג ומעיין :
השבמחקפנינה יש לנו בעיה ,
בחרנו את נושא המים ואנחנו לא יודעים אם מותר לעבוד עליו ..
תשלחי לנו תגובה של כן/לא בבקשה..
הבלוג שלנו :
http://mapa2009.blogspot.com/
שלום פנינה!
השבמחקבהשך לשיחתנו חשבנו ושינינו את הנושא במקצת ואף הוספנו את המשימה השלישית.
את מוזמנת להכנס לבלוג ולראות את השינויים.