יום שלישי, 3 בפברואר 2009

שוב שלום!


אני שמחה לראות שלאט לאט מתחילות להשלח אלי תגובות, ומתארגנת רשימת בלוגים, זה מראה על יחס רציני.




בכיתה, נתבקשתם לחשוב על נושא שעליו תעשו עבודת חקר.


יתכן שאין לכם רעיונות לנושאים, ולכן, אני רוצה לעזור לכם.




רעיונות לנושא החקר:


חפשו אתרים בגוגל לפי מילות המפתח: איכות סביבה, קיימות, טביעת רגל אקולוגית (וכמובן מילים נוספות שעולות לכם במחשבה על הנושא).




בחרו אתרים ממשלתיים, אוניברסיטאים, של ארגונים ירוקים, חינוכיים וכדו'.


עברו ברפרוף על מספר אתרים ( 5-10) על מנת לקבל רעיונות לנושאים שאתם יכולים לחקור בסביבת מגוריכם.




פוסט שני: רישום שאלת החקר.


1. רשמו את נושא החקר.(מתוך הרעיונות שעלו בחשיפה שעשיתם)..


2. רשמו מדוע בחרתם בנושא זה, מהו הקשר שלכם לתחום?


3. נסחו שאלת חקר בהתאם לכללים שנלמדו בכיתה.


4. רשמו מיהו המשתנה הבלתי תלוי (המשפיע) ומי המשתנה התלוי (המושפע).


5. באיזה דרך אתם מתכוונים לבצע את החקר? ניסוי, תצפית, סקר?




פוסט זה יפורסם לא יאוחר מה-10/2/09.




המשך עבודה מוצלח.




5 תגובות:

  1. הוספנו את המשימה השנייה- שאלת החקר.

    השבמחק
  2. בתגובה לתגובתך בקשר למשימה השנייה שלנו,
    מצאנו שמרחק החומציות בין גשם חומצי לבין מיץ לימון הינו מרחק של PH אחד כאשר חומץ לימון נמצא במספר 2 על סולם הPH וגשם חומצי נמצא ב3 על הסולם.ולכן נבקש להשתמש בחומץ לימון במקום גשם חומצי.
    תוכלי לראות את סולם הPH בקישור הבא בחלק התחתון של האתר :
    http://sababa.sviva.gov.il/world/rain/rain1.asp

    השבמחק
  3. בקשר לתגובה שלנו,
    כשאנחנו כותבים מיץ לימון הכוונה היא לחומץ לימון.

    השבמחק
  4. כתובת הבלוג :
    http://mapa2009.blogspot.com/

    ~ סיימנו את המשימה ~

    חברי הקבוצה :
    אריאל פישל , מעין רחבי , מעיין ברק , אסף ניצן ופולג שטיינברג.

    השבמחק
  5. סיימנו את המשימה היא מופיעה בבלוג שלנו =]

    השבמחק